De Schoonheidsbon wordt geaccepteerd door honderden schoonheidssalons door heel Nederland. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, maar het kan gebeuren dat een schoonheidssalon stopt met haar activiteiten zonder ons hierover tijdig te informeren. Mocht je een Schoonheidsbon in je bezit hebben van een schoonheidssalon die gestopt is met haar activiteiten, neem dan contact met ons op via klantenservice@dnp-groep.nl. Je krijgt van ons een nieuwe activatiecode waarmee je een andere salon in de buurt kunt uitzoeken.
Na je bestelling krijg je De Schoonheidsbon direct per email toegestuurd. Soms komt het voor dat de e-mail met De Schoonheidsbon in de folder 'ongewenste mail' terecht komt. Mocht je De Schoonheidsbon niet direct ontvangen, raadpleeg dan eerst deze folder.
Mocht je binnen 24 uur na je bestelling De Schoonheidsbon nog altijd niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via klantenservice@dnp-groep.nl

Er zijn honderden schoonheidssalons die deel nemen aan De Schoonheidsbon. Afhankelijk waar je woonachtig bent, kan het voorkomen dat er in jouw directe omgeving geen aanbod is. Er komen echter wekelijks nieuwe salons bij die deel gaan nemen aan De Schoonheidsbon, dus raadpleeg regelmatig deze website. Is jouw Cadeaucheque activatiecode bijna verlopen en er is nog altijd geen aanbod van salons bij jou in de buurt, laat het ons dan weten, zodat wij de geldigheidsduur van jouw Cadeaucheque activatiecode kunnen verlengen.  

De openingstijden van schoonheidssalons verschillen per salon. Deze staan vermeld op deze website bij de informatie over de betreffende salon.

Als schoonheidsspecialistes in behandeling zijn, wordt de telefoon niet opgenomen. Als er niet wordt opgenomen, spreek dan een boodschap in op het antwoordapparaat of probeer de salon op een later moment / ander tijdstip nog een keer te bereiken

De Schoonheidsbon wordt geaccepteerd door honderden schoonheidssalon door heel Nederland. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, maar het kan gebeuren dat een schoonheidssalon geen Schoonheidsbon klanten meer behandelt of kan behandelen. In de meeste gevallen is hier een goede reden voor en zijn wij hiervan ook op de hoogte gesteld door de salon.

Mocht je een Schoonheidsbon in je bezit hebben van een schoonheidssalon die je niet meer wil/kan behandelen, neem dan contact met ons op. Dit kan via klantenservice@dnp-groep.nl.

Als blijkt dat de salon in kwestie inderdaad geen Schoonheidsbonnen meer accepteert, dan ontvang je van ons uiteraard een nieuwe Schoonheidsbon op naam van een andere salon bij jou in de buurt. Je mag ook kiezen voor een Schoonheidsbon Cadeaucheque waarmee je zelf op elk gewenst moment via deze website een Schoonheidsbon van een salon uit kunt kiezen.

Heb je De Schoonheidsbon of De Schoonheidsbon Cadeaucheque via deze website besteld, dan kan deze binnen 30 werkdagen geannuleerd worden. Dit kan per email via klantenservice@dnp-groep.nl. Vermeld duidelijk je naam, je adresgegevens, je IBAN-nummer en het ordernummer van je bestelling. Je krijgt het aankoopbedrag van ons vervolgens teruggestort op het door jou opgegeven IBAN-nummer.

Indien je een Schoonheidsbon Cadeaucheque of een activiatie code via een van onze partners hebt aangeschaft (dus niet rechtstreeks via Schoonheidsbon.nl) dan zijn de annuleringsvoorwaarden van de partner in kwestie van toepassing.